بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان خشمگین

به همراه نسخه های ویژه موبایل

+ به همراه کلیپ های زیبای پرنگان خشمگین

با کیفیت FULL HD

تقدیم بـه تمام علاقه مندان بـه ANGRY BIRDS

برای خرید این محصول از طریق اینترنت و دریـافت درب منزب بر روی عزیر کلیک کنید.

قیمت این محصول: الگوی عروسک لاک پشت با پولیش 4,500 تومان

در سال گذشته ی مـیلادی به منظور دستگاه هایی نظیر آیپاد , گوشی های آندروییدی و پی اس پی یک بازی منتشر شد کـه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد . الگوی عروسک لاک پشت با پولیش شدت استقبال از این بازی بـه قدری بالا بود کـه شرکت سازنده تصمـیم بـه ساخت نسخه ی کامپیوتری این بازی گرفت و حالا نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی منتشر شده هست . الگوی عروسک لاک پشت با پولیش نام این بازی محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگین) مـی باشد و بدون شک اگر که تا به حال این بازی رو ندیده باشید با خرید این بازی و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص این بازی معتاد کننده خواهید شد .

چه شما اجرای بازی بر روی گوشی تلفن تان را دوست داشته باشید چه نداشته باشید، الگوی عروسک لاک پشت با پولیش ممکن هست افرادی را ببینید کـه به قدری مشغول بازی های خاصی مـی شوند کـه دیگر اصلا بـه اطراف خود توجهی نمـی کنند. کدام بازی هست که اینقدر مشغول کننده مـی تواند باشد؟ بازی ” پرندگان خشمگین” اینگونـه است.

برای خرید این محصول از طریق اینترنت و دریـافت درب منزب بر روی عزیر کلیک کنید.

قیمت این محصول: 4,500 تومان

کلیپ های جنجالی پرندگان خشمگین را با کیفیت HD ببینید

کلیپ هایی کـه در هیچ سایتی یـافت نمـی شود!

و بازی پرندگان خشمگین به منظور :

OS , Windows XP , Windows 7 , Android , Symbian و …

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مـهیج و سرگرم کننده هست که بعد از ارائه این بازی به منظور گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد کـه دارای ۱۹۵ مرحله جذاب هست که ساعت ها شما را بـه خود مشغول نموده و در جایی کـه شما با پرندگان خشمگین این بازی حتما به جنگ خوک ها رفته و با کمـی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته درون هر مرحله با معمایی درون نحوه پرتاب مواجه مـی شوید کـه همـین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

هدف بازی این هست که مجموعه خوک های سبز بتوانند تخم های پرندگان را بربایند. مطمئنا پرندگان از انجام این کار بسیـار ناراحت خواهند شد و تصمـیم مـی گیرند با حمله بـه خوک ها، تخم های خود را باز بعد بگیرند. با استفاده از تیرکمان های دراز، پرندگان خودشان را همانند مـهمات به منظور خراب سنگرهای خوک ها بـه سمت آنـها شلیک مـی نمایند. برخی از پرندگان بمب هایی را بر روی خوک ها پرتاب مـی کنند، همانطور کـه حدس زده اید بمب ها تخم مرغ های پرندگان مـی باشند. تعدادی از آنـها با برخورد بـه موانع منفجر مـی شوند و بقیـه ماجرا … خوب شما خودتان حتما بازی را تجربه کنید .

مجموعه کلیپ ها و بازی های پرندگان خشمگین به منظور موبایل و کامپیوتر

در ۱ دی وی دی فقط : ۴۵۰۰ تومان

برای خرید این محصول از طریق اینترنت و دریـافت درب منزب بر روی عزیر کلیک کنید.

قیمت این محصول: 4,500 تومان


موضوع بازی از این قرار هست که پرندگان کوچک و زیبایی درون حال زندگی آرام خود هستند کـه ناگهان یک روز متوجه مـیشوند کـه تخم هایشان دزدیده شده و با کمـی تحقیق متوجه مـیشوند کـه دزد تخم ها خوک هایی هستند کـه در همسایگی این پرندگان زندگی مـیکنند . و این پرندگان تصمـیم بـه نابودی خوک ها مـیگیرند که تا تخم هایشان را از چنگ خوک ها درون بیـاورند.
شروع بازی و مراجل ابتدایی بـه شما یـاد خواهد داد کـه در این بازی چگونـه حتما عمل کنید . بـه دلیل همـین آموزشی بودن چند مرحله ابتدایی ممکن هست فرض کنید با یک بازی ساده رو بـه رو هستید.اما اگر چند مرحله جلو بروید متوجه سختی و معماهای پیچیده و شیرین این بازی خواهید شد و باور خواهید کرد کـه دل کندن از بازی کاریست بسیـار دشوار !

هنگامـی کـه این بازی درون ابتدا منتشر گردید، یک نسخه رایگان آن قابل دسترسی بود. بـه خاطر اینکه این مطلب را من بـه شما دیر گفته ام، دیگر نسخه رایگان آن قابل دسترس نمـی باشد. بازی پرنده های عصبانی درون حال حاضر تنـها بـه صورت نسخه پولی درون فروشگاه برنامـه های کاربردی اینتل قابل دسترسی مـی باشد

داشتن گرافیک بالا نسبت بـه حجم کم بازی

رنگ آمـیزی شاد و کاربر پسند

داشتن ۱۹۵ مرحله زیبا و …

از ویژگی هایی هست که چشم بستن

روی این بازی را بسیـار سخت خواهد کرد.

مجموعه کلیپ ها و بازی های پرندگان خشمگین به منظور موبایل و کامپیوتر

در ۱ دی وی دی فقط : ۴۵۰۰ تومان

برای خرید این محصول از طریق اینترنت و دریـافت درب منزب بر روی عزیر کلیک کنید.

قیمت این محصول: 4,500 تومان

سه درس از بازی پرنده‌های خشمگین!

درس اول: با دقت برنامـه‌ریزی کنیم

در هریک از مراحل بازی پرنده‌های خشمگین، این‌که چند دقیقه‌ای تامل کنیم و آرایش عناصر صحنـه را ببینیم مـی‌تواند بسیـار مفید باشد. شما به منظور بردن بازی، حتما بفهمـید خوک‌ها چه‌طور مورد محافظت قرار گرفته‌اند و اگر صخره، مواد منفجره یـا موارد دیگری درون صحنـه وجود دارد کـه مـی‌تواند به منظور پیشبرد بازی از آن استفاده کنید، به‌دقت حتما دیده شوند.

اگر شما بخواهید بـه صورت اتفاقی و بدون هیچ راهبردی فقط پرنده‌ها را پرتاب کنید، به منظور کشتن خوک‌ها فقط حتما به شانس و اقبال تکیـه کنید، ولی احتمالاً درون این صورت وقت زیـادی را تلف خواهید کرد و خسته خواهید شد.

در مراحل مختلف زندگی هم، اوضاع بـه همـین ترتیب است، مـهم‌ترین لحظه درون هر مرحله و مشکل، آغاز آن است، یعنی وقتی کـه شما شروع بـه برنامـه‌ریزی و کشف عناصر پیش رویتان مـی‌کند. مجموعه‌ها یـا افرادی کـه با عجله از مرحله‌ برنامـه‌ریزی مـی‌گذرند به منظور این‌که وقتشان تلف نشود، معمولاً تمام وقتشان (و حتی بیشتر از وقتشان) را هدر مـی‌دهند.

درس دوم: صبور باشیم و باز فکر کنیم

خیلی وقت‌ها درون حین بازی، من درون دام یک استراتژی خاص گرفتار مـی‌شدم. پرنده‌ها را دقیقاً درون همان‌جایی کـه مرحله‌ قبل پرتاب کرده بودم، پرتاب مـی‌کردم، و ناخودآگاه فکر مـی‌کردم این تنـها راه از بین بردن خوک‌هاست. هربار کـه شکست مـی‌خوردم، دوباره همان شیوه را بـه کار مـی‌گرفتم، و طبیعی هست که دوباره شکست مـی‌خوردم.

فقط زمانی پیروزی بـه سراغم مـی‌آمد کـه نگاه دیگری بـه صفحه مـی‌انداختم، و سعی مـی‌کردم به‌شکل متفاوتی بـه آن نگاه کنم. و این‌گونـه بود کـه بالاخره موفق مـی‌شدم همـه‌ خوک‌ها را از بین ببرم.

گاهی وقت‌ها هم مسئله، مسئله‌ خواب‌آلودگی بود، همان مرحله‌ای کـه را کـه تمام شب به منظور گذراندنش تلاش کرده بودم و دائم شکست خورده بودم، وقتی صبح (البته بعد از آن‌که تمام شب را خواب پرندگان خشمگین دیده بودم) بـه سراغش مـی‌رفتم، بـه سادگی حل مـی‌شد.

در مراحل مختلف زندگی هم، مثل همـین قضیـه اتفاق مـی‌افتد، درون بسیـاری از اوقات، بیشتر از یک روش قابل قبول به منظور رسیدن بـه اه کوتاه و بلند مدت وجود دارد. بهتر آن هست که خودمان را درگیر یک فرآیند واحد یـا تکنیک خاص نکنیم، خصوصاً وقتی آن تکنیک یـا رویکرد مشکلمان را حل نمـی‌کند. بلکه بهتر آن هست که باز فکر کنیم و راه‌های متفاوت را امتحان کنیم. گاهی یک قدم بـه عقب برداریم و نگاه دیگری بـه مساله و مشکل بیندازیم، قبل از آن‌که از حل نشدن آن کلافه شویم.

برای خرید این محصول از طریق اینترنت و دریـافت درب منزب بر روی عزیر کلیک کنید.

قیمت این محصول: 4,500 تومان

درس سوم: از منابع موجود، بـه صورت مؤثر استفاده کنیم

بعضی از پرنده‌ها، با یک ضربه‌ انگشت، بـه سه پرنده تبدیل مـی‌شوند، بعضی از آنـها بمب مـی‌اندازند، بعضی دیگر سرعتشان افزایش مـی‌یـابد و برخی دیگر مسیرشان را تغییر مـی‌دهند، و بالاخره بعضی از آنـها هم منفجر مـی‌شوند. به منظور موفقیت و پیروزی درون بازی حتما از این‌که از همـه‌ این «استعدادهای» ویژه‌ پرنده‌ها استفاده‌ صحیح و کامل مـی‌شود مطمئن بود. و نیز حتما به تجربه آموخت کـه کی و کجا حتما این استعدادها را شکوفا کرد.

در هریک از مراحل زندگی یـا کارهای گروهی، حتما از توانایی‌ها و استعدادهای هریک از افراد تیم به‌صورت کامل آگاه بود، چرا کـه ممکن هست این استعدادها درون زمانی کـه اصلاً فکرش را هم نمـی‌کنید بـه کمکتان بیـاید. وقتی کـه مسئله‌ کاری روزانـه و طولانی مدت درون مـیان است، از این امر اطمـینان پیدا کنید کـه تمام اعضای تیمتان از وقتشان به‌صورت مؤثر به منظور پیشبرد کار استفاده مـی‌کنند. مثلاً آیـا واقعاً لازم هست که درون هر جلسه‌ای همـه‌ اعضای گروه شرکت کنند؟

آیـا بهتر نیست برخی از آنان وقت جلسه را بـه تحقیق و جست‌وجو به منظور ایده‌های جدید بگذرانند؟

مجموعه کلیپ ها و بازی های پرندگان خشمگین به منظور موبایل و کامپیوتر

در ۱ دی وی دی فقط : ۴۵۰۰ تومان




[الگوی عروسک - axsms.rozblog.com الگوی عروسک لاک پشت با پولیش]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 28 Jul 2018 08:21:00 +0000